WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Saturday, September 8, 2012

Assalamualaikum blog . . .

Hari nie aku keluar ngan kawan sekelas aku dikira bestie aku . . . . Aku keluar pegi KL untuk menenangkan otak dan fikiran aku yang serabut + hati aku yang tak tenteram semua . So aku amek la keputusan join dorang p KL walaupon aku berasa gembira ketika keluar tapi itu hanya luaran sahaja aku . Padahal aku still fikir benda yang sama dalam kotak fikiran aku pasal sahabat yang pernah aku nyatakan . Bilakah semua nie akan terjawab . Aku da tak tahan dan tak sanggup nak tampung dan tempuhi semua ini agy . Semasa aku kat KL tadi aku tertanya apakah bestie bestie aku buat sekarang . dorang da makan ke . ? sihat ke . ? Risau gila even aku kuar nan bestiie aku yang lain tapi aku tetap fikirkan bestie aku yang selebih nya . .
takpelah aku rase diri aku da kekosongan je rase aku rase aku da kehilangan semua sahabat , rakan , kawan , bestie dan sbagai nye . jiwa aku rasa kosong . kosong . kosong . Adakah kalian semua taknak kawan dengan aku dah . ? ? Bagi aku pasangan hidup or kekasih or couple or crush semua nya tak penting . kawan adalah penting bagi aku . aku lebih pentingkan persahabatan dari couple kerana sahabat susah cari pengganti dan sahabat shaja yang setia dan jujur untuk membantu ketika aku susah dan senang  . tp aku rasa aku da gagal dalam sebuah persahabatan . aku terlalu menyusahkan sahabat sahabat aku dan aku selalu mengecewakan mereka . memang patot aku di perlakukan sebigini atas kesilapan aku sendiri . apa kan daya hanya mampu menunggu dan berdoa kepada Illahi semoga segalanya di permudahkan dengan cepat .. Andai kata kalau suatu hari aku berdiam diri secara tiba tiba , mereka perlu tahu yang aku sudah pergi dan belajar hidup tanpa mereka semua dan andai kata umur aku tidak panjang . Mohon maaf dari aku dari hujung rambut hingga hujung kaki . Dan halal kan makan minum aku , ilmu dan segala galanya .. aku luahkan semua nya ini ikhlas dari hati aku yang aku sayang korang semua bestie bestie aku . ! aku nak korang happy dan jangan menangis melihat jenazah aku nanti , aku tak nak kalian menangis di tanah pusara aku keran itu akan membuat aku sedih . Aku bukan berdoa untuk pergi atau meninggal dunia dengan cepat tapi aku hanya mampu berbicara dan aku tak mahu mati cepat but hanya ALLAH sahaja yang mampu menentukan ajal seseorang itu antara cepat atau pon lambat .

AKU HARAP SESIAPA YANG BACA POST AKU KALI NIE. . JANGAN LAH MENIRU ATAU MENJADIKAN AKU SEBAGAI MODEL UNTUK SAHABAT YANG TERBAIK KERANA AKU TELAH GAGAL DALAM SEBUAH PERSAHABATAN YANG AGUNG MENARIK DAN BANYAK KISAH KISAH PAHIT DAN MANIS BERSAMA SAHABAT SAHABAT AKU ( BESTIE ) . ASSLAMUALAIKUM .....


No comments:

Post a Comment