WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Thursday, September 6, 2012

alone + sadness

hye .. Assalamualaikum blog .
sumpah sedih n da lama tak update blogg . rindu kau wahai sahabat yang sentiasa mendengar luahan hati aku nie . hmmmm ... T_T

now aku nak cite beberapa arinie mood aku kurang baik always sedih . aku pon tak tahu nape . 3 ari nie aku asyik nanges je sblom tido . even aku depan kawan-kawan aku gembira.. sebenar nye aku berada dalam kesedihan tetapi aku tak nak tunjuk kesedihan aku depan mereka . aku nak tngok kawan-kawan aku happy je. .. .

nape aku sedih . ? hmm aku ade ramai kawan dan aku anggap kawan-kawan aku uh bestie aku . tapi aku pernah terfikir gak , apa aku seorang je anggap mereka bestie aku . ? sedang kan mereka tak terlintas n tak pernah pon fikir aku nie bestie dorang . itu yang selalu bermain didalam kotak pemikiran aku dari dulu sampai sekarang . hmmm . . bilakah persoalan ini akan terjawab , aku menunggu jawapan persoalan nie . tunggu dan terus menunggu . hope akan terjawab juga persoalan ini suatu hari nanti . hope so . . .

dan aku terfikir juga kenapa semua orang berkawan ngan aku time senang je tapi bile aku susah ta ramai pon yang ada di sisi aku . ? aku tak bermaksudkn semua kawan aku mcm uh , tp segelintir la . jangan fikir or buat tanggapan lain ye . hmmm .  dan benda yang selalu berlegar kan kepala otak aku nie . adakah mereka berkawan nan aku atas dasar keikhlasan , kejujuran , prihatin , sayang terhadap kawan , sanggup menghadapi kesusahan bersama aku or hanya mempergunakan aku , kerana aku kaya mereka berkawan dengan aku or aku nie senang sangat kesian kan orang . sape yang boleh jawab kan persoalan ini . aku tak sanggup memikirkan benda nie lagi , ia sangat menyeksa kan aku , aku tak tahan n tak sanggup diseksa begini agy . .

aku tahu aku bukan la sahabat yang sempurna bagi kalian aku sering pentingkan diri dan selalu menyusahkan kalian , aku tahu aku minx maaf sangat2 . aku tak mahu kehilangan sahabat yang aku bergelar bestie aku . aku keseorangan dan aku perlu kan sahabat untuk memberi semangat kepada aku . bukan sahabat yang mempergunakan aku kerana aku mempunyai wang ringgit dan sebagainya . aku merayu sesangat . aku terkilan kerana tak mampu nak jaga hati dan perasaan kalian .

Ya Allah , aku memohon kepada Engkau agar Engkau permudahkan segala urusan aku dan restui lah persahabatan aku ini bersama mereka hingga ke akhir hayat aku . . AMIN . !




No comments:

Post a Comment