WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Monday, April 2, 2012

miss ..

hye hye . heee . ari nie aku nak buat catatan kat blog nie pasal rndu lak . heee . ~ mane tak nye , smlm aku nmpak geng kawan kawan aku lepak at tasek . seronok tgok dorg  .tp aku tak join . hee . adalah sebab  tertentu . ngeee tp sonok nye dapat keluar sesama balik mcm sem 1 dlu ~ hmmm aku rindu nak kuar ngan kwan kwan aku mcm sem 1 dlu . ~ tp nak buat mcm mane . masing masing busy kan . hmm . terpaksa la redha je . hanya leh bermimpi je kuar ngan dorg sume mcm dlu . hahaha andai dapat ku putarkan masa seperti dlu . hmmm itu tak mungkin akan terjadi . ~ adess *sob sob* heeeeeeeeeeeeeeee , takpe la maybe ade hikmahnye . btw da nak cuti sem kan . dalam mase aku rindu ngan kegembiraan dan kesedihan sem 1 aku bersama kawan kawan ku . aku juga rindu ngan kawan kawan skola ku . ! hmmm cuti sem nie aku arap dapt la lepak ngan dorang lepaskan rindu n lepaskan kesedihan . rindu kat semu la . ! haish . ~ hmmm k la . smpai sini je . bye bye  .~ 

No comments:

Post a Comment