WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, March 27, 2012

moody again . :'(

hye hye . ! 
hmm agak lama la tak update blog nie . haish . blog nie jela tmpat lpas kan sgala2 nya . 
hmmm .. im still moody but still act like nothng happen even though i got problem ,, hmm 
aku tak suka cite masalah aku dgn org len , melainkan aku yg sendiri nak cite masalah uh .. 
bagi aku , biar aku seorang je tahu . takperlu la nak cite ngan orang yg aku ade masalah . 
btw dekat nak exam nie aku ase down ile . tak tahu nape . hmmm . habes exam nnti if aku lulus aku akan teruskan study kalo tak lulus terpaksala aku benti n cari tmpat belajar lain . agy pon at kolej nie mane ade orang betol2 nak kawan ngan aku .! aku nie kan kwan yang paling BODOH . paling BANGANG dalam kolej nie . kan kan kan . ? hehehe . . takpe la da nasib kan . dapat kawan pon FAKE . ! haahhaha . serve ur right FIKRI . ! nobody wants to be ur friends anymore . ! hmmm . 
tu 1 masalah . ade agy masalah yg timbul . hmm . kadang2 nak mati pon ade gak . better aku mati dari hidup . 


*sampai sini jela . byebye . :) see you next time my blog <3 

No comments:

Post a Comment