WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Friday, January 20, 2012

kawan :)

hey hey , aku nak cite pasal kawan aku . huu . dulu waktu sem 1 aku selalu nan dak dak kelas aku , yg selalu rapat nan aku dlu aien,amani,faris,husna n hilmi . sekarang bila da masuk sem 2 . mcm mcm berubah . tp kami tak pernah putus kwan walaupon tak rapat seperti dlu . actually aku nak sangat rapat nan korang mcm dulu tp nak buat mcm mane kan . kita belajar satu tempat belajar yang sama so kita tak leh la asyik nak berkepit kita berenam je kan . hehee . ape la . ~ hmm sem 2 nie aku rapat nan dak2 group 6 . hehe , dak2 group 6 dorg pon sekepala nan dak2 kelas aku . so aku pon leh la masuk nan group dorg . hmm , dak2 group 6 uh yg selalu la gak aku lepak nan LEEN , WAN , WAWAN , KIKIE , SYERIN , ADIEY , dan yang len2 . hehehe . ~ best doe lepak nan dorang . banyak benda kitorg kongsi bersama . mcm latar belakang keluarga mereka sume ada org yg senang , ade yg susah , ade pula yg sederhana . al maklum la . manusia kan . tak semua nye sempurna . betol tak . ? ? heheh . BTW  bnyak kenangan kot nan SEM 2 . aku suka sangat lepak nan korang sume . !

SAYANG KORANG LAAA WEEYYYHH .. ! <3 loveyouguyssomuchlikefuckingdamn

No comments:

Post a Comment