WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Monday, January 23, 2012

ape aku merepeke nie .!

Heyy . ~ aku nak cite pasal sahabat .hmm aku ade sahabat . kami agak rapat dah macam adek beradek da . ! aku taktahu la ape da jadi nan kami . sejak akhir akhir nie  dye sering menjauhkan diri dengan aku . hmm . ape salah aku . kalo aku ade uat salah better ko ckp . dan aku leh tahu ape salah aku . tak perlu la kau nak update kat sana sini . buat aku tertnya tnya salah aku . ! aku fadeup la weeyyhhh .! hmm . btw btol gak ape yg abg aku ckp mybe itu hanya sahabat sementara  . kawan sejati akan muncul bila kite susah atau senang . dan kita tak perlu bagi 100 % kepada sahabat kite kepercyaan yg ada pada diri kita . ada kemungkinan sahabat yg rapat nan kite adalah MUSUH DALAM SELIMUT . sape tahu kan . so for the best way . aku tak kesah kau nak buat ape dah . aku da malas nak tanya n nak amek tahu . if kau nak kwan nan aku just proceed . if kau tak nak . aku tak leh nak paksa kau . itu hak kau . btw THANKS BEING MY CLOSED FRIENDS . aku tetap anggap kau sebagai sahabat aku . ! :)

No comments:

Post a Comment