WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Monday, May 15, 2017

FRIEND ?

heyy , malam nie fik nak post tentang kawan .

Actually , benda nie ade kaitan tentang persahabatan fik , but fik akan cuba untuk singkatkan .
Firstly, ye memang fik ramai kawan , tapi fik tak ramai sahabat iaitu sahabat karib fik maksudkan ye . sahabat dan kawan tu adalah sama cuma maksud dan definisnya berbeza ..

Okay let we start , fik dulu selalu lepak dengan seorang sahabat yang fik kenal dah lama , dan kami berdua pon jumpa dengan kenalan baru dan kawan baru tu la telah kenalkan fik dengan kawan-2 yang lain , so bermula kisah tentang kumpulan RKKL yang di tubuhkan oleh kawan fik . so kami pon kenal each other pada mulanya dekat dalam group whatssap then we all meet up dekat TLJ empire subang , bermula la kisah kami sebagai kawan dan sahabat sejak pertemuan tu , so kami pon buat trip ke JOHOR BAHRU for the first time , so kami pon pegi la bercuti beramai-2 banyak yang dikongsi masa tu such as friendship time , best memories and cheer up together . .

After that , nak dipendekkan cerita, ade lah seorang sahabat nie bergadoh dengan seorang lagi dalam group ni , agak besar dan susah untuk dimaafkan la ,, tapi bila dengar sebelah pihak agak unfair la kan , so kitorg dengar la kedua-2 pihak , firstly memang xpercaya lakan kau boleh burukkan orang dan tukar belit fakta dan membuatkan diri kau xbersalah , mula-2 memang susah nak percaya cerita orang , tapi apabila kena dekat kawan sendiri dan sedangkan orang tu pon kawan kau gak  , kau sanggup cerita pasal kawan kau sendiri , OMG .. how dare u do that ,, then bila kau da gadoh dengan dia , kau mula burukkkan dia kat orang lain , after that , kau cari gadoh dengan seorang lagi . hahahaha . aku pon xpaham dengan kau nie . ape yang kau nak sebenarnya .

setelah kau gadoh dengan dua orang dan memburukkan dorang , its my turn lak kau nk gadoh . dan kau gadoh dengan aku pasal makanan .? omg how childish you are , then kau ceritalah itu ini dengan orang lain ,,, hahahhaa . . now ! kau gadoh dengan sahabat baik aku pulak, ape dohhhh ! kau nak ape sebenarnya . ? kau xckup kasih sayang ke mcam mane ... wehh kau kena ingat , kalau kau xubah perangai kau tu , orang orang kat sekeliling kau akan benci kau . kau jangan ingat kau akan sentiasa diatas , one day kau akan berada dibawah juga kawan  . now kau da rapat balik dengan kawan lama kau .. so aku xkisah pon , sebab aku akan dapat agak yang kau akan gadoh dengan dia or maybe someone else . sebab kami da masak n bosan dengan perangai kau tu . takpe lahh kau buat la ape yang kau nak buat .

I just wish that you can change your life dude . ! be  a good person with people surround you , dont make them hate you like a shit ! Remember that ...


SEKIAN  !


No comments:

Post a Comment