WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Saturday, September 22, 2012

no more memories with them .

hey hey .
assalamualaikum . nak update blog sikit je .
just nak bagitahu aku nak padam kan memori mereka . no more bestie like before , no more happy , sad , sharing problem with them anymore .  ! yang nie yang kau nak kan . ~ nice aku akan lakukan . aku tahu ayat aku at tweeet tadi kasar . tp niat aku nak bergurau je  , ye aku tahu kite ta serapat dlu kan . aku faham if kau nak salah kan aku . daripada aku delete memories aku nan kau bek aku delete memories ngan dorg skali . its fair rite . no more bbm , no more tweets . no more chatting or no more skype . ! sorrry ,, if aku da banyak sakit kan aty korg . one more thing before i'm stop writting . please take care . ! and love u guys . ! nite . ~

No comments:

Post a Comment