WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, July 10, 2012

hey hey blog . . T_T
smlm si amir bbm aku pas uh dye uat keje lama kitorg iaitu dia toreh tangan dye .
aku mara dye coz tak ajak aku sekali . HAHAHA . boleh lak mcm uh kan .
tp betol gak dulu kalo kitorg ade masalah kitorg selalu toreh tangan kitorg .
lepas da toreh tangan uh rasa puas n lega gile . macam masalah semua da hilang
Agak agak bile la dapat buat macam uh lagi kan amir . hmmmm .
amir amir kalo kau tahu aku sekarang tengah down mesti kau ajak aku buat keje gila
macam uh kan . HAHAHA .
kau nan aku sama je . kalo tengah down or ada masalah macam macam benda merepek kita buat .
sumpah rindu . ape ape pon semoga cepat sembuh tangan kau uh . len kali buat agy besar n banyak sikit . baru gempak gile . ! HAHAHA .


amir nye keje semalam . gilak nye budak . HAHAHA . nnti kalo nak buat ajak aku tau tau , sayang kau kawan . :) <3 

No comments:

Post a Comment