WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Monday, May 21, 2012

hmm

hye hye .
tak tahu nak update ape . hmm .
skrg nie aku sering sakit perut n dada tak tahu kenapa . ? hmm .
aku malas nak uat check up . kang doktor asik bg ubat je .
kalo nak m**i nak buat mcm mane kan , ajal da smpai .

hmm sem pendek , aku ase agak sunyi aa gak .
tak tahu nape sunyi sngt sem pendek nie . mybe ramai kawn aku tak amek kot .
dan sekarang pon aku jarang kluar rumah . kalo nak kluar pon kalo ade org ajak .
betul2 da berubah nie . tak seceria dlu . hahaha..
dlu slalu kluar dengan kawn2 aku . tp skrg tak .. masing2 busykan . (:
so duk uma jela . tido makan kemas rumah tu jela keje aku .
agy pon malas nak kluar . tak bape sihat .. asik sakit dada je .
btw miss all moment with them n everyone .
kalo aku dapat putar kan masa kembali seperti dlu .
alangkah bestnye . hmm . tapi itu sume tak mungkin akan terjadi . (:

SILENT IS MORE BETTER (:

No comments:

Post a Comment