WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, March 13, 2012

sedihnya

hey my blog . !
gonna miss you laaa .

hari nie aku sedih la blog . tak tahu nak cite ngan sape .. ngan kwan kwan rapat aku dan ngan kau je blog . 
haish kan best kalo kau boleh cakap . hmm 
nie aku nak cite pasal mammy aida n mama ecah . 
dorang berdua merajuk dan mara kan aku n kwan kwan aku . 
hmmm . tp kitorg tak tahu pasal ape . ? :'( 
sedihhh nokkk .. 
puas aku text , call , bbm n tweet kat dorg . tp dorang tak balas . 
hmm . mybe kitorg salah kot . kitorg da tak leh bergurau ngan dorang da , 
tp serius bile jd mcm nie ase sunyi je , tak pat nk gurau gurau ngan dorang . 
hmmm . sedih nya . wanna to cry only about them . 


RINDUNYE KAT MEREKA . HOPE KITE LEH HAPPY MCM DLU . TAK MAU BERSEDIH MACAM NIE . :'( 



No comments:

Post a Comment