WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Sunday, March 4, 2012

jangan sesekali lukakan hati mereka ! nahas korg . !

hye my blogg. 
sumpah da lama aku tak update blog nie .da gatai tangan nak update blog . HAHA
so sekarang jam menunjukkan pukul 04.10 minit pagi aku still tak tido agy . HAHA keran aku nak mengupdate blog aku nie . HEHE ~
hmm korang mesti ade sahabat kan . ? sahabat yang aku maksud kan adalah sahabat yang sama sama tempuh apabila kite susah atau kite senang . itu lah nama sahabat , walaupun aku mempunyai ramai sahabat pon tapi aku tetap sayang dorang walaupun ape jua . dorang la tmpat aku bercerita suka , sedih n tempat aku mengadu time aku susah . dorang la segala-galanya tp ALLAH SWT adalah segalanya bagi aku . terima kasih ALLAH kerana kurniakan sahabat2 yang baik dan memahami aku . aku cukup menghargai kurniaan yang ENGKAU telah berikan , hmm walaupun kami sering bergaduh tp kami tetap bahagia dan menyelesaikan semua masalah melalui perbincangan . :) hmm k la aku nak tunjuk pic sahabat sahabat yang aku paling sayang . firstly aku start dari sahabat shah alam ku . :)  sayang my BFF <3



yang kat atas nie adalah sahabat aku kat shah alam . dorang la selalu bg semangat n kongsi masalah kami bersama . weyhh sumpah aku rindu ngan korang , aku nak bergelak ketawa ngan korang macam dulu . hang out bersama , gelak KUAT KUAT yang paling lepak kat port kite iaitu kat BAR , ! hope dapat la lepak ngan korang walaupun masing masing sibuk study skrg . okay yang dari kiri uh name dye 
NUR IZZSHAHIRA skrg dye stdy kat KPTM bangi , yang sebelah IZZ uh , name nye MUZAIMMAH kitorang panggil EMA sekarang dye amek STPM dye smbung FORM 6 kalau nak tahu dye da bertunang , kalah kitorang sume . HAHA , okay yang pakai tudung uh . nama nya PUTRI WAN SHAHIRAH dye pulak skrg study kat UITM SAMARAHAN kat sarawak jauh gile , balik pon bape bulan skali je . sian kat dye . hehehe okay yang hujung sekali uh nama dye NURUL WAHEEDA a.k.a WAWA . dye lak amek STPM sama ngan EMA . hehehe . okay la aku nak cakap aku sayang korang , ! hahaha :P 

nie yang bwah nie pic FAMILY UNISEL aku .. korang la ahli keluarga unisel yang aku sayang sangat sangat . <3



okay yang macho nie bestie aku dari TADIKA , nama dye MUHAMMAD HILMI HARITH . dye kawan aku yang paling lama . dari tadika sampai la kami masuk kolej sama sama . kalau korang nak tahu kami berdua satu rumah , satu kelas , satu bilik tapi tak satu katil ye . hahahaha . kami memang rapat . da macam adek beradek . ade yang cakap kami KEMBAR ? =='' pelik aku ape yang sama kat kami pon aku taktahu . haish , ape la dorang nie . hahaha .  ha .. nama samaran dye kat unisel ANGAH . hehe



yang nie pula kawan sekolej aku . nama dye MUHAMMAD FAEZ SYAZWAN . dye dulu belajar kat luar negara . dekat MUMBAI , INDIA . . sekarang nie dye menetap kan malaysia da . hehhe .dye amek course multimedia kalo tak silap * faez jangan mara kalau tersilap ye . hehehe .. dye memang baik . 



okay yang nie lak kawan aku waktu sekolah rendah . sekarang nie dye satu kolej ngan aku n dye classmate aku . dye nie suka berleter tp dye berleter untuk kebaikkan . nama dye MUHAMMAD HARRIS FADHILAH ..  



okay ... yang nampak tag nama uh nama dye NURULAIEN SUHADA , dye nie classmate aku . dye nie gile gile orang nye . hehehe . maaf ye akak ku . :) hehehe . dye nie sorang yang sensitif aa gak . tp bila dye mara kalah singa or harimau weh , almaklumla orang panas baran . hehehe. yang sebelah uh pulak adalah adek ku dan kawan sekelas ku juga. nama dye NURUL AMANI ASHIKIN , kitorg berdua suka kongsi masalah , n aku senang ngan dye kerana dye paham aku n aku pon faham dye . kami memang rapat gile. 



okay yang makan or pose gune gula gula uh . nama dye SHARIFAH NURUL HUSNA , a.k.a akak long . huhuh . dye nie seorang yang pendiam tp best borak ngan dye sebenar nye . hehehe . dye gak bile makan je comfirm tak abes yela tgok la badan dye , kering gile . takpe kering kering dye ade orang saya mcm adi . hehehe . 

haaa , yang nie lak abg aku .. aku suka kawan ngan dye . kami da macam adek beradek da . hehehe . nama dye FARIS IMAN ,, dye duk dekat gile . katt IJOK je , , hehehe


yang nie pulak . kwan aku . kami baru je rapat .. tp aku suka n happy kawan ngan dorang . sama la ngan kwan2 yang len . dorang nie amek berat gile pasal kwan . okay yang sebelah aku uh . KIKIE a.k.a SITI RABEKIYAH. yang bertudung uh lak WAWAN a.k.a WAN MUNIRAH . yg sebelah yang obses ngan wane PINK uh . WAN a.k.a WAWAN hehehe . dorang nie sporting . hehehe . 

okay sekrang aku nak tunjuk kawan2 aku yang kat kolej yang selalu lepak ngan aku n chat kat fb . hehe . . yang nie kawan aku yang paling2 aku sayang <3 


yang nie kwan yang selalu lepak ngan aku nama dye MUHAMMAD AMEERUL . kami panggil yoi . dye nie mengada n gedik . tp best kawan ngan dye . yoi memang baik . 


nie UNEK . dye selalu IM ngan aku . dye nie suka cite pasal gurl ngn aku . n dye nie rapat ngan aku gak . kitorang suka share pasal gurl n life about couple . memang terbek la unek . 


yang nie lak . NURUL IEYFAH . dye nie lak kwan rapat aku gak . kawan  sekolej . dye nie suke cite msalah kat aku . dye nie kadang2 kuat merajuk ase nak tmpar tp tak kesampaian . ahhaa . kwan katekan..


okay yang nie lak faween n sofhatun . dorang nie suka men guitar . suara dorang memang sedap . hehe . cayalah la korang . nnti ajar aku men guitar ye . 


yang nie bestie aku kat dalam fb , bbm n twitter . kitorg suka kongsi masalah . dye la yang memahami aku n selalu bagi semangat kat aku . aku sayang kau wehh . heheh . nama dye SYAMSUL AZIM > 


yang nie kawn yang rapat ngan aku kat FB . dye selalu cite masalah dye kat aku . n pasal awek2 dye kat aku , nama dye kasya . nama sebenar dye syah ape tah . lupe lak . hehe


okay the korean boy + kacak boy nie . nama dye syafiq . kami pnggil fixx . dye nie kawn aku kat fb . kami rapat gile da macm adek beradek . :) style la kau fixx

okay nie adalah family angkat iaitu abang , adek dan kakak angkat yang aku sayang , <3


nie akak aku nama dye syeraa . dye awek abg angkat aku . haha


nie la pakwe akak aku td . hehe , nama dye khairol fitri . seorang abg angkat yang baik dan seorang abg yang penyayang . 


abg yang garang nie but muka kacak nie . hahah . abg angkat aku . aku sayang dye . coz dye selalu nasihat aku n mara aku . HAAHAHA ,



nie ihsan .. dye kwan aku start form 5 . sama la ngan si fixx uh . kami bertiga jd kwan since form 5 . hehehe . dye nie pandai gile . skrg nie kitorg da lost contct . but selamat ade BBM (blackberry messenger) 
kalo takde uh da lost contct da . hehe . ! 



okay yang kacak dan bergaya nie adelah abg aku . nama dye FITRI ,, dye nie alim orang nye . selalu marah aku kalau tinggal sembahyang thats y la aku sayang dye . dye nie selalu bimbing n beri nasihat kat aku . 


nie akk FADZLIN . da lama tak contact  dye rindu kat akak . 


nie pulak adalah mami or akak AIDA . dye nie senior aku . dye nie mmg baik . kami rapat sejak ada event edu nyte kalau tak . hmm tak kenal la. 


nie adek aku yang paling manje n gedik nama dye SHAFF duk penang 


nie adekku yang paling comel + nakal . nama dye FIZZ . dye nie adek kepada bestie aku si FIXX uh ,, 


abg ku NADZIER . dye nie suka bergambar n mengedit gambar . 


yang nie kak SUE . akak nie senior aku . akak nie memang baik . dye kawan ngan kak AIDA . dorang nie aku kenal time edu nyte . 



okay yang nie akak angkat aku nama dye YANA . dye memang bek n dye masak kan tuk aku , hehe


yang diva nie adalah LAN ,, dye nie diva unisel . hahah . dye banyak tlg aku , , thanks lan


yang nie pulak DATIEN AZLEEN. dye nie manje n mengade , tp best kawan ngan dye . aku selalu usik dye , hehehe


okay lah . smpai sini je la . huhu . da aa penat aku menaip . kepada yang takde nama or pic dalam entry nie ... korang pon kawan aku juga . aku sayang korang juga. n kepada ade yang kat atas nie . LOVE U GUYS SO MUCH . ! <3 ... MUUUUUUAAAAHHH laaa . ! berani sape sape sentuh or buat FAMILY aku nie nanges . siap la korang , . ! 

*penat aku update sampai tak sedar da pukul 05.50 minit pagi . mata la layu . mornite sume .














3 comments:

  1. manje dan mngade???? urh kejam sgt...
    ha lg 1 npe pic nie gak yg dipilih..kecik sgt la...hehehehehe

    ReplyDelete
  2. amboi mmg saya ade pic awak pon

    ReplyDelete