WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Monday, August 15, 2011

kisah sedih sahabat baru aku

salam . hai semua ape khabar . ? hehe .  harap harap korang sume sihat la , hehe . aku kat sini sihat je .
hmm . ari nie aku nak cite pasal sahabat baru aku kat unisel nie . hmmm .. baru aku tahu betape sedeyh nye kehidupan dorang berbanding kehidupan aku . SUMPAH dan JUJUR dari hati . memang sebak gile la bile dorang cite pasal kehidupan dorang sume . bagaimana nak cari duit untuk melanjutkan pelajaran dorang kat UNISEL nie . tp dorang sume tabah dan mengharungi sume cabaran dan halangan untuk dorang masuk dan melanjutkan pelajaran dorang kat kolej nie . Begitu bnyak dugaan dorang . sebak dada aku bile dorang cite pasal kehidupan dorang . nak nanges pon ade . tp takkan la aku nak nanges depan dorang .

bile aku pikir pikir kan balik . betape untung nye aku sekrang tp aku bersyukur nan kehidupan . aku bukan la nak bangga ke ape . tp sejujur nye aku tak boleh bayang kan bila aku berada di tempat dorang . kalo la aku berada kat tmpat dorang memang aku tak thu la mcm mane . ape ape pon kisah dorang membuat kan aku bertambah semangat untuk belajar dan berasa  tabah untuk mengharungi segala halangan yang akan aku tempuh pada masa hadapan . Apa apa pon buat sahabat sahabat ku . thanks coz korang nak sharing korang nye kisah suka n duka nan aku . aku harap korang sume tabah dan bersabar nan segala dugaan yang datang n aku arap korang berjaya kat UNISEL nie .

p/s : smpai sini jela cite aku . hrap korang sume tabah dan sabar ye :)

No comments:

Post a Comment