WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, August 9, 2011

hey hey .

SALAM . . . Nie aku nak habak mai sama kaurang . hehehe . semalam aku g jumpa atuk aku . nak tahu tak sape sultan aku uh . SULTAN SELANGOR laaa , hehehe . tapi aku bukan nak cite pasal atuk aku uh . nie aku nak cite pasal kawan kawan aku nie . alaa . yang aku cite kat post yang last uh . (pandai pandai la kauorang cari ye .)


   HA .. ! nie mula mula aku nak cite pasal si afiz nie . dye semalam tacink nan aku sebab aku ckap yang dye pakai baju sama  nan tuuuuuuutttttttt , hehehe . arap maklum siaran tergendala , hehe 
dalam dia tengah tacink uh . sempat agy berposing tau . yela ustaz gile glamour . kalah si diva UNISEL uh . hehe , nama tak boleh sebut nnti kena saman . hhahahaha. 


HMM . ! dan smlm juga la aku dapat agy 2 kawan baru . nama dorang fakhrul dan anip . betol ke anip . ? sesah jela . dua orang nie kurang la bercakap . pemalu kott . hehe  nnti la aku show korang gambar gambar yang kitaorang capture . 


HAAAA . ! ni pasal si arif  lak . semalam si arif nie memang macho gile aa . hehehe . puji sikit la . huhu . ye la tgok nnti pic dye machi gile . :D kalo pompuan tgok mesti cair la . hehee. arif aku da puji kau nie blnje la aku . hehhee


YANG nie lak pasal exco kita . hehe . mcm penceramah bebas pon ade cara pemakaian dye smlm . mcm menteri besar pon adee gakkk .. 


Nie pasal si Reyza . dye nie tak tahu la nak ckap ape pasal dye nie . susah sikit nak describe pasal dye . SI HILMI lak ape lagi keje dye . jd photographer sementara . hehehe . 


pas uh ade la 3 gadis comel yang ade di situ iaitu jeng jeng . AIEN , IZZATY n AMANI . dorang dtg pon sebab abg hafiz yangsuruh dtg . haha .


da la penat la nak menaip . kauorang tengok la slide nie . :D 




























p/s : sekian sahaje :P next time aku update blog aku agy  :)

No comments:

Post a Comment