WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Thursday, July 7, 2011

cerita tentang saia

salam .. agak lama aa gak aku tak update blog . hehehe . busy katekan . huhu . tnggal agy bape ari je aku nak masuk kolej . sayang lak nk tnggal kan family , kawan kawan form 6 yg baru kenal . heheh .  hmm . tapi best gile la smlm dapat lepak nan kawan kawan form 6 .. mcm mcm kerenah dan ragam yg kitorg lakukan smlm . best gile kott . ntah bile dapt lepak nan kawan kawan form 6 agy . nan BFF aku pon tak tahu dpt jumpa or tak . arap arap dapt la . miss la nak lepak nan semua yg aku kenal  . hmm ..
ape lagi nak cite erh . hahahha . pale da buntu . ape ape pon . kepada BFF AKU , N KAWAN KAWAN FORM 6 YG aku kenal . JAGA DIRI korang baik baik . kalo ade rezeki nnti kite jumpa lagi ..


SAYANGILAH RAKAN ANDA . <3

No comments:

Post a Comment