WELCOME TO MY STORIES


Click here for Myspace Layouts

Sunday, June 19, 2011

merapu saje .. HAHAHAHA

SALAM .. ~ da lama update blog nie .. bak kata mmber aku . syamsul azim pinjam jap erh.. HAHAHHA..
sebenarnya aku nak cite pasal member baru aku nie name dye syamsul azim .. keje kat giant kota kemuning .. dye keje kat kedai komputer . umo dye nie entah la .. tak berapa nak amek tahu la .. HAHAHAHA.. jnji dye da tua dari aku .. HEHEHE. jangan mara bro .. dye nie cool , gila gila gak la n romantik kott .. HAHAH .. men taram je . tak tahu betul ke tak yg dye mamat romantik ke ape  .. HAHAHA .. yg penting best gile kott kawan nan mamat nie ,, takk sombong .. friendly gile tapi aku tak pernah lepak nan dye agy .. yela masing masing busy kott.. mybe 1 ari nnti ke insyallah kalo umo panjang betol tak azim .. ? HAHAHA :D sebenarnye korang mesti nak tengok mamat nie an .. yela aku upload an gambar dye ..
ha .. nie la mamat yang aku ckap uh .. style beb .. mcm model . model SUPRA uh . .HAHAHAHA . jangan mara bro .. dye nie ade GF  ..  perghh GF dye lawa + cantek kot.. mmg cantek la . HAHAHA .. name GF dye miera .. GF dye nie pon boleh di katakan member aku la gak . si miera nie mmg bek pon .. rajin gile smpai siap basuh pinggang agy .. hahaha .. miera ~ fair la .. i kena an azim pas uh i kena an u .. HAHAHHA.. jgn mara .. HEHEHEHE.. ha .. asyik ckp je name  dye miera tapi tak tunjuk lak muka nya kan .. HAHAHA .. nie ha muka nye .. CUN seyh ..
nie la dye miera yg aku sebut an .. ! cun ark .. hahahaha... tak leh ngorat suda berpunya .. HAHAHHAHA.
dorang nie SWEET COUPLE .. jeles tgok dorgg nie . hahhaha.. tak tahu nak cite ape da.. ~ hahahhaa

nie la salah 1 benda yg menampakkan dorang nie sweet couple .. BTW  aku doa an korang kekal selamanye .. kalo da kekal selamanye .. nanti kawen jgan lupa ajakk .. nnti nak tolong basuh PINGGANG , HAHAHAHA .. hope korang kekal la . nanti kalo hang out jangan lupa bgthu aku .. mau join .. ngeee .. OKAY la .. sampai sini jela .. da tak tau nak cite ape ape agy .. ape ape pon aku happy dapt kawan mcm korang .. friendly .. NICE TO MEET BOTH OF YOU  <3  :)

No comments:

Post a Comment